Truck delivery PREMIUM OUTLET
Percent NÍZKÉ CENY ŠPIČKOVÉ ZNAČKY
x

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. KDO JSME A JAK NÁS KONTAKTOVAT

Naše stránky vlastní a provozuje společnost Creativ, Novi mediji d.o.o., registrovaná ve Slovinsku (EU) pod registrací SRG 94/00859 (okresní soud M. Sobota) a registračním číslem 5737583 a se sídlem na adrese Miklosa Kuzmica 7, 9000 Murska Sobota, Slovinsko.

 

Creativ, Novi mediji d.o.o.

Miklosa Kuzmica 7

9000 Murska Sobota

Slovinsko

 

 

 

Registrace SRG 94/00859 (okresní soud M. Sobota)

Registrační číslo: 5737583

DIČ: SI33746869

Registrována k DPH.

 

JMÉNO BANKY: Nova KBM d.d.

IBAN: SI56 0488 1000 1249 976

SWIFT: KBMASI2X

 

E: info@wellbie.cz

I: www.wellbie.cz

 

2. PODMÍNKY NÁKUPU

Online obchod Wellbie nabízí tyto možnosti:

1) PayPal

2) proforma fakturou – při potvrzení objednávky obdržíte proforma fakturu se všemi nezbytnými informacemi k platbě. 

3) dobírka – při převzetí zboží kupující zaplatí za zboží v hotovosti nebo kartou, pokud to doručovací služba umožňuje.

Platba je možná pouze jednorázově. Poskytovatel vystavuje fakturu na trvalém nosiči dat s rozpisem nákladů. V balíčku s objednaným produktem obdržíte fakturu za váš nákup. 

Naše stránky nabízejí běžné ceny a zlevněné ceny.

Běžná cena se zobrazuje v nepřeškrtnuté podobě. Pokud je produkt ve slevě, běžná cena je přeškrtnuta a vedle ní je zobrazeno procento slevy. Běžné ceny jsou naše normální maloobchodní ceny.

 

3. OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto podmínky se řídí a vykládají v souladu se zákony Republiky Slovinsko, konkrétně se zákonem o ochraně spotřebitele, zákonem o elektronickém obchodu, v souladu s doporučeními slovinské obchodní komory a mezinárodními standardy elektronického obchodování.

Internetový obchod Wellbie (dále jen „internetový obchod“) provozuje společnost Creativ, novi mediji d.o.o., poskytovatel služeb elektronického obchodování (dále jen „poskytovatel“). Po registraci do internetového obchodu uživatel získá heslo a zadá e-mail. Uživatel je jasně a jednoznačně definován e-mailem a heslem a je spojen se zbytkem zadaných informací.

Registrací získává uživatel právo na nákup.

Všeobecné obchodní podmínky se zabývají provozem internetového obchodu, právy uživatele a obchodním vztahem mezi poskytovatelem a kupujícím.

 

4.  DOSTUPNOST INFORMACÍ

(výňatek z legislativy)

Poskytovatel se zavazuje vždy poskytovat uživateli následující informace:

* a) identita společnosti (název a sídlo společnosti, registrační číslo),

* b) kontaktní informace umožňující uživateli rychlou a efektivní komunikaci (e-mail, telefon),

* c) základní vlastnosti zboží nebo služeb (včetně poprodejních služeb a záruk),

* d) dostupnost produktů (jakýkoli produkt nebo služba nabízená na webu by měla být dostupná v přiměřené době),

* e) podmínky dodání produktu nebo poskytnutí služby (způsob, místo a čas dodání),

* f) všechny ceny musí být jasně a jednoznačně specifikovány a musí zobrazovat, zda již zahrnují daně a náklady na dopravu,

* g) způsob platby a doručení,

* h) platnost nabídky,

* i) lhůta, ve které je stále možné odstoupit od smlouvy, a podmínky pro odstoupení; navíc, pokud a kolik kupujícího stojí vrácení produktu,

* j) vysvětlení reklamačního řádu, včetně veškerých kontaktních údajů nebo kontaktních údajů zákaznického servisu.

 

5. POPIS TECHNICKÝCH KROKŮ NÁKUPU

Níže je uveden popis technických kroků nákupu z našeho internetového obchodu až po uzavření smlouvy.

1. Výběr produktů v nákupním košíku (uživatel může upravovat množství a přidávat nebo mazat produkty)

2. Přechod na nákupní část procesu (uživatel zadá požadovanou adresu a platební metodu)

3. Poslední krok nákupní části procesu – potvrzení objednávky

• uživatel zkontroluje všechny informace a zadá všechny slevové kódy

• pokud je uživatel spokojen, potvrdí objednávku tlačítkem Potvrdit nákup

• Pokud uživatel není spokojen, může se vrátit zpět v procesu nákupu pomocí tlačítek Zpět a změnit jakékoli prvky své objednávky

• kupující vidí úplné shrnutí své objednávky, včetně vybrané doručovací adresy, dodací lhůty, částek a způsobu platby

 

Kupující obdrží souhrn nákupu po kontrole a potvrzení objednávky na e-mailovou adresu použitou k registraci v internetovém obchodě. Souhrn objednávky obsahuje odkaz na celé obchodní podmínky – kupující má také možnost stáhnout si, uložit a kopírovat obchodní podmínky ve formátu PDF (kupní smlouva). Tímto způsobem je kupujícímu vždy k dispozici obsah jeho objednávky a smluvní podmínky (obchodní podmínky).

 

6. CENY

Všechny ceny jsou v Česká koruna (Kč) a zahrnují daň z přidané hodnoty. Ceny a další výhody (slevy, dárky, způsob doručení,...) jsou platné v době zadání objednávky a nemají předem danou platnost.

Sleva se vztahuje na nákupy fyzických a právnických osob v menším množství. Pro větší firemní nákupy pro vás připravíme individuální nabídku – kontaktujte nás na adrese info@wellbie.cz

Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu cen.

Navzdory obrovskému úsilí poskytovat nejaktuálnější a nejpřesnější informace mohou být informace o cenách nesprávné. V takovém případě, nebo pokud se cena zboží během zpracování objednávky změní, poskytovatel umožní kupujícímu odstoupit od nákupu, přičemž zároveň nabídne kupujícímu řešení, které přinese vzájemnou spokojenost.

 

7. PLATBA

Online obchod Wellbie nabízí tyto možnosti:

1) PayPal

2) proforma fakturou – při potvrzení objednávky obdržíte proforma fakturu se všemi nezbytnými informacemi k platbě. 

Platba je možná pouze jednorázově. Poskytovatel vystavuje fakturu na trvalém nosiči dat s rozpisem nákladů. V balíčku s objednaným produktem obdržíte fakturu za váš nákup. 

 

8. DOPRAVA

Stav vaší objednávky vám bude sdělen e-mailem (potvrzení objednávky a odeslání objednávky), takže máte vždy aktuální informace.

Dodání produktů je od pondělí do pátku.

Přepravní náklady:

-      Hodnota objednávky pod 2800 Kč:     149 Kč   - v případě platby na dobírku je to 129 Kč

-      U objednávek nad 2800 Kč doprava zdarma

Dodací lhůta, JAK JE UVEDENO PŘI OBJEDNÁVCE.

Poskytovatel se bude snažit dodat vám produkt ve stanovených lhůtách, ale není odpovědný za jakékoli zpoždění dodávky v důsledku okolností na straně dodavatele.

 

9. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ, VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kupující má právo informovat prodávajícího do 14 dnů od převzetí zboží, že odstupuje od smlouvy, a to bez udání důvodu. Kupující je povinen písemně informovat poskytovatele do 14 dnů od převzetí zboží e-mailem: info@wellbie.cz nebo běžnou poštou na adrese Creativ, novi mediji d.o.o., Miklosa Kuzmica 7, 9000 Murska Sobota, Slovinsko. Pokud kupující vrátí přijaté zboží ve lhůtě pro zrušení smlouvy (tj. 14 dnů od převzetí zboží), bude to považováno za oznámení o odstoupení od smlouvy. Kupující musí zboží odeslat nepoškozené a ve stejném množství, v původním obalu (výhradně jako balík), nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy, pokud zboží není zničeno, ztraceno nebo jeho množství není sníženo, aniž by za to byl zodpovědný spotřebitel. K vrácenému zboží musí být přiložena kopie faktury s vyplněnou žádostí, kterou jste obdrželi v zásilce s dodaným zbožím, nebo si ji lze také vytisknout zde. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Společnost Creativ, novi mediji d.o.o. vrátí spotřebiteli kupní cenu co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení.

Místo vrácení peněz se zákazník může také rozhodnout vyměnit položku, tj. nahradit nesprávný nákup správným. Zákazník si může vybrat stejný nebo zcela jiný produkt z řady aktuálně dostupných produktů v obchodě. Nejjednodušší možností výměny je, když si zákazník vybere zboží ve stejné hodnotě jakou má vrácený produkt. V ostatních případech naši zaměstnanci zajistí doplatek nebo vrácení peněz. Pokud chcete zboží vyměnit, vyplňte tento formulář při vracení nesprávného nákupu. V případě takové výměny zboží nese náklady na odeslání druhého, tj. vyměněného zboží, společnost Creativ, novi mediji d.o.o.

Všechno zboží poskytovatele má takovou povahu a rozměry, že jej lze vrátit poštou – náklady určují poskytovatelé poštovních služeb a přesuny zásilek.

 

10. OCHRANA DAT

Společnost Creativ, novi mediji d.o.o. se zavazuje k trvalé ochraně všech osobních údajů. Ty budou použity výhradně za účelem zasílání informačních zpráv, nabídek, faktur a další nezbytné komunikace. V žádném případě nebudou údaje o uživateli webu www.sweatnix.co předány třetí straně.

Poskytovatel používá vhodné technologické a organizační prostředky k ochraně přenosu a ukládání osobních údajů.

 

11. KOMUNIKACE

Poskytovatel Creativ, novi mediji d.o.o. může kontaktovat uživatele prostřednictvím komunikace na dálku, pouze pokud se proti tomu uživatel výslovně nevyjádří.

Reklamní e-maily by měly obsahovat následující prvky:

• musí být jasně a jednoznačně označeny jako reklamní sdělení,

• odesílatel musí být jasně viditelný,

• různé kampaně, propagace a další marketingové techniky musí být jako takové označeny. Rovněž by měly být jasně definovány podmínky účasti v nich.

• musí být respektováno přání uživatele nedostávat reklamní sdělení.

 

12. REKLAMACE

Poskytovatel dodržuje platné právní předpisy na ochranu spotřebitele. Reklamace jsou vyřizovány v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele.

Jsme k dispozici pro vyřizování reklamací na e-mailu: info@wellbie.cz

Společnost Creativ, novi mediji d.o.o. se snaží vyřešit případné spory vzájemnou dohodou.

V souladu se zákonnými normami poskytovatel neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako způsobilého k řešení spotřebitelského sporu, který by mohl spotřebitel podat podle zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.

Pokud pobýváte v EU, Evropská komise poskytuje platformu pro řešení sporů online, kterou najdete zde: https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

13. VADNÉ PRODUKTY

Poskytovatel je povinen dodržovat všechna zákonná ustanovení a správnou obchodní praxi v případě materiálové vady zakoupeného zboží. Poskytovatel přebírá odpovědnost za materiálové vady při splnění podmínek stanovených zákonem o ochraně spotřebitele. Kupujícím to nabízí rychlé a náležité řešení případných stížností. V případě vadného produktu nese prodejce veškeré náklady na dopravu dotyčné položky a jakékoli náhradní položky.

Následuje úplné znění článku 37 slovinského zákona o ochraně spotřebitele, který upravuje předmětnou oblast.

 

Článek 37

Prodávající je povinen dodat zboží spotřebiteli v souladu se smlouvou a nést odpovědnost za materiálové vady svých produktů.

Produkty jsou vadné:

1. pokud věc nemá vlastnosti nezbytné pro její běžné užívání nebo pro její oběh,

2. pokud věc nemá vlastnosti nezbytné pro konkrétní použití, pro které ji kupující kupuje, které byly nebo měly být známy prodejci,

3. pokud věc nemá rysy a vlastnosti, které byly výslovně nebo mlčky sjednány nebo předepsány,

4. pokud prodejce dodal věc, která neodpovídá vzoru nebo modelu, pokud nebyl vzor nebo model zobrazen pouze pro informaci. Vhodnost zboží pro běžné použití se posuzuje ve vztahu k běžnému zboží stejného typu a s přihlédnutím k veškerým prohlášením prodávajícího o vlastnostech zboží poskytnutým prodávajícím nebo výrobcem, zejména prostřednictvím reklamy, prezentace produktu nebo údajů na samotném zboží. Pokud jde o odpovědnost za materiální vady, použijí se ustanovení právních předpisů upravující povinnosti, pokud tento zákon nestanoví jinak.

 

Článek 37a

Spotřebitel může uplatnit svá práva v důsledku materiálové vady oznámením prodávajícímu do dvou měsíců ode dne, kdy byla vada zjištěna.

Spotřebitel musí ve zprávě o vadě uvést podrobnější popis vady a umožnit prodejci prozkoumat záležitost.

Spotřebitel může prodávajícího osobně upozornit na vadu, kterou musí prodávající potvrdit, zaslat do obchodu, kde byla položka zakoupena, nebo prodejci, se kterým uzavřel smlouvu.

 

Článek 37b

Prodávající neodpovídá za jakékoli materiálové vady zboží, které se objeví po uplynutí dvou let od dodání zboží.

Je-li předmětem smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem věc z druhé ruky, prodávající neodpovídá za materiálové vady zboží, které se projeví po uplynutí jednoho roku od dodání věci.

Vada na věcech se považuje za existující v době dodání, pokud k ní dojde do šesti měsíců od dodání.

 

Článek 37c

Spotřebitel, který řádně informoval prodávajícího o vadě, má právo požadovat, aby prodávající:

- opravil vadu zboží nebo

- vrátil část zaplacené částky v poměru k vadě nebo

- vyměnil vadné zboží za nové bezchybné zboží, nebo

- vrátil zaplacenou částku.

Spotřebitel má v každém případě právo požadovat od prodávajícího náhradu škody, zejména náhradu nákladů na materiál, náhradní díly, práci, přepravu a dopravu produktů vyplývající z plnění povinností uvedených v předchozím odstavci tohoto článku.

Práva spotřebitele uvedená v prvním odstavci zaniknou dva roky ode dne, kdy informoval prodejce o materiálové vadě.

 

Článek 37č

Žádné smluvní ustanovení nesmí omezovat ani vylučovat odpovědnost prodejců za materiálové vady, jak stanovuje tento zákon.

Smluvní ustanovení v rozporu s předchozím odstavcem je neplatné.

 

14. DALŠÍ PODMÍNKY

Společnost Creativ, novi mediji d.o.o. se snaží udržovat informace aktuální, ale není odpovědná za žádné chyby nebo nepřesnosti týkající se obsahu webových stránek.

V případě jakýchkoli dotazů ohledně nakupování v našem internetovém obchodě jsme vám k dispozici na e-mailové adrese info@wellbie.cz – pokusíme se vám odpovědět co nejdříve.

 



Košík (0)
Celkem 0,00